Status zamówienia
Istnieją następujące statusy zamówienia:
1. Zamówienie złożone - zamówienie zostaje złożone na naszej stronie (Otrzymujesz wiadomość mailową z potwierdzeniem złożenia zamówienia)
2. Zamówienie opłacone - złożone zamówienie zostało opłacone
3. Zamówienie w realizacji - zamówienie przekazane przez nas do sprzedawcy oraz przygotowywane przez niego do wysyłki (klient otrzymuje wiadomość mailową z potwierdzeniem realizacji). Etap realizacji zamówienia trwa zwykle 2-4 dni robocze.
4. Zamówienie wysłane - zamówienie zostało wysłane przez sprzedawcę i jest w drodze do celu (klient otrzymuje wiadomość mailową z potwierdzeniem wysyłki).
5. Zamówienie dostarczone - zamówienie zostało dostarczone pod wskazany adres
1. Zamówienie złożone - zamówienie zostaje złożone na naszej stronie (Otrzymujesz wiadomość mailową z potwierdzeniem złożenia zamówienia)
2. Zamówienie opłacone - złożone zamówienie zostało opłacone
3. Zamówienie w realizacji - zamówienie przekazane przez nas do sprzedawcy oraz przygotowywane przez niego do wysyłki (klient otrzymuje wiadomość mailową z potwierdzeniem realizacji). Etap realizacji zamówienia trwa zwykle 2-4 dni robocze.
4. Zamówienie wysłane - zamówienie zostało wysłane przez sprzedawcę i jest w drodze do celu (klient otrzymuje wiadomość mailową z potwierdzeniem wysyłki).
5. Zamówienie dostarczone - zamówienie zostało dostarczone pod wskazany adres