Najczęściej zadawane pytania

Proces zamawiania

Gdy znajdziesz odpowiedni produkt, wybierz wariant i kliknij "Dodaj do koszyka". Teraz możesz dodać inne produkty lub od razu przejść dalej wybierając "Przejdź do płatności". Ostatnim etapem jest uzupełnienie danych kontaktowym i opłacenie zamówienia.

To już wszystko! Możesz cieszyć się swoim wymarzonym produktem!

Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłamy od razu na podaną skrzynkę email lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie informacje dotyczące przesyłki.

Realizację zamówień rozpoczynamy od razu po zaksięgowaniu płatności.

Numer zamówienia powinien zostać wysłany od razu po zakupie na maila lub numer telefonu, razem z potwierdzeniem zamówienia. W razie problemów prosimy sprawdzić folder SPAM.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o wiadomość na maila sklep@bombardina.pl lub kontakt przez nasz formularz kontaktowy.

Metody płatności

Za zamówienie możesz zapłacić:

- bezpiecznym i błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU,

- szybką płatnością mobilną BLIK,

- szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,

- tradycyjnym przelewem na rachunek: 34 1140 2004 0000 3102 8023 0471 podając w tytule numer zamówienia.

W przypadku płatności szybkim przelewem lub płatnością BLIK, potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na podanego maila. W przypadku płatności kartą potwierdzeniem płatności jest potwierdzenie zamówienia.

Prosimy o przelanie na nasze konto kwoty, która wyświetla się na końcu procesu składania zamówienia. Zamówienie zostanie podane do realizacji, gdy tylko zaksięgujemy płatność.

Przykładowy tytuł:

Anna Kowalska, ul. Przykładowa 2/18, 00-000 Warszawa, anna.kowalska@gmail.com "Numer zamówienia"

Dane do przelewu:

Nazwa odbiorcy: Bombardina

Numer Rachunku: 34 1140 2004 0000 3102 8023 0471

Zmiany w zamówieniu

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany koloru lub rozmiaru. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila sklep@bombardina.pl z podaniem numeru zamówienia i zmian, które chcesz wprowadzić.

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany adresu dostawy. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila sklep@bombardina.pl z podaniem numeru zamówienia i poprawnego adresu dostawy.

Reklamacje

W sytuacji gdy produkt nie przyszedł w idealnym stanie, prosimy o informację na maila sklep@bombardina.pl wraz z numerem zamówienia i zdjęciami przedstawiającymi wady. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego towaru.

Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.

Metoda wysyłki

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek i klientów przy każdym zakupie dostawa jest DARMOWA.

Wszystkie przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera Pocztex. W przypadku zagranicznych przesyłek za dostawę odpowiada lokalny operator.

Zamówienia wysyłamy głównie do Polski. Jednak specjalnie dla zagranicznych klientów przygotowaliśmy ofertę międzynarodowej przesyłki do ponad 150 krajów.

Zamówienie możesz śledzić na stronie: http://parcelsapp.com/ lub https://www.17track.net/pl. Numer do śledzenia paczki wysyłamy w mailu z potwierdzeniem wysyłki.

Niestety, aktualnie nie ma możliwości płatności przy odbiorze. W razie problemów z opłaceniem zamówienia umożliwiamy płatność tradycyjnym przelewem.

Czas dostawy

Większość zamówień dociera w około 15 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia. Czasami jednak, zazwyczaj z winy przewoźnika, dostawa może się wydłużyć, dlatego maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni.

Zamówienia są wysyłane od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem i numerem do śledzenia na podanego maila lub numer telefonu.

Numery przesyłek zagranicznych są aktualizowane z kilkudniowym opóźnieniem, dlatego od razu po jej wysłaniu może nie być widoczna w systemie. Prosimy się nie martwić, jeżeli status przesyłki w systemie nie zmienia się od dłuższego czasu. Jednak jeżeli przesyłka nie dojdzie w ciągu regulaminowych 60 dni to prosimy o kontakt.

Zamówienia wysyłane są zza granicy, stąd nie jesteśmy wstanie przewidzieć dokładnego terminu dostawy. W dniu dostawy listonosz lub kurier skontaktuje się przy pomocy podanego w zamówieniu numeru telefonu, aby ustalić najbardziej dogodną porę dostawy.

Maksymalny czas dostawy to 60 dni. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, dlatego prosimy Cię o cierpliwe oczekiwanie na paczkę oraz niezwłoczny kontakt z nami, jeżeli wyznaczony czas minie.

Dostawa

Paczki są wysyłane przez naszego partnera spoza Unii Europejskiej, ponieważ nie mamy w Polsce własnego centrum logistycznego.

Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.